Wyniki konkursu plastycznego "Wyraź siebie z BIC 4 Colours!"...
WIĘCEJSzkolenia dla zespołów pracowniczych i projektowych
Zbudowanie dobrego i zgranego zespołu stanowi nie lada wyzwanie dla każdego pracodawcy. Podczas szkoleń pracownicy dowiedzą się jakie role odgrywają w zespole, poznają skuteczne sposoby rozwiązywania konfliktów, a także zdobędą wiedzę na temat Neurolingwistycznego Programowania (NLP) w obsłudze klienta.
- Komunikacja interpersonalna podstawą współpracy w zespole.
- Moja rola w zespole - budowanie efektywnego zespołu.
- Asertywność a współpraca w zespole.
- Kreatywność jako metoda podnoszenia efektywności.
- Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych.
- Zarządzanie sobą w czasie, organizacja pracy własnej.
- Obsługa klienta. Komunikacja w kontakcie z trudnym klientem.
- Asertywność i radzenie sobie z manipulacją w obsłudze klienta.
- Neurolingwistyczne Programowanie (NLP) w obsłudze klienta.
- Radzenie sobie ze stresem.