Wyniki konkursu plastycznego "Wyraź siebie z BIC 4 Colours!"...
WIĘCEJFRoSTA
PR produktowy dla FRoSTY i obsługa Instytutu Chemii Nadużywanej
- Dla marki FRoSTA prowadziliśmy działania z zakresu media relations, w tym opracowywaliśmy i dystrybuowaliśmy komunikaty prasowe, przygotowywaliśmy wypowiedzi eksperckie, organizowaliśmy spotkania z dziennikarzami i prowadziliśmy bieżący monitoring mediów. Informowaliśmy o polityce 100% naturalnego smaku, ofercie produktowej marki oraz edukowaliśmy dziennikarzy w zakresie dodatków do żywności.
- Wspieraliśmy medialne wprowadzenia nowości rynkowych i relaunche produktów. Unikatową ofertę marki i benefity produktów podkreślały m.in. kreatywne pakiety prasowe dla dziennikarzy.
- Zainicjowaliśmy kampanię informacyjno-edukacyjną, popularyzującą wiedzę o dodatkach do żywności. Przeprowadziliśmy kompleksowe działania dla Instytutu Chemii Nadużywanej, który sponsorowała marka FRoSTA. Działania objęły kreację koncepcji, organizację i obsługę PR-ową projektu i poszczególnych eventów z nim związanych. W ramach relacji z mediami opracowywaliśmy komunikaty prasowe, dystrybuowaliśmy zaproszenia na poszczególne eventy, przygotowywaliśmy komunikaty prasowe, artykuły ekspercie oraz aranżowaliśmy wywiady (telewizyjne, radiowe, prasowe i internetowe). Zorganizowaliśmy konferencję prasową inaugurującą projekt, pozyskaliśmy partnera (Centrum Sztuki Współczesnej) i patronów medialnych akcji (TVP 2, Radio Plus, Kuchnia, Super Linia, Żyjmy Dłużej, DietaDlaZdrowia.pl, DobrzeJem.pl, UrodaiZdrowie.pl).
- Zorganizowaliśmy szkolenia dla pracowników z zakresu wystąpień publicznych i postępowania w sytuacjach kryzysowych.
- FRoSTA zleciła nam obsługę profilu fan page w serwisie Facebook.com, która obejmowała tworzenie kontentu i cykliczną publikację treści, moderowanie komentarzy, prowadzenie bieżącej komunikacji z fanami i angażowanie ich do dialogu.
- Wiarygodność i pozytywny wizerunek FRoSTY umacnialiśmy dzięki współpracy z blogosferą kulinarną. Nawiązaliśmy relacje z rzetelnymi i opiniotwórczymi blogami, których autorzy recenzowali, testowali i rekomendowali produkty marki.