Wyniki konkursu plastycznego "Wyraź siebie z BIC 4 Colours!"...
WIĘCEJDelecta
Już od 12 lat dbamy o nienaganny wizerunek marki Delecta
- W ramach stałej obsługi prowadzimy relacje z mediami – opracowujemy i rozsyłamy komunikaty prasowe, wypowiedzi, organizujemy wywiady, spotkania formalne i nieformalne z dziennikarzami.
- Wprowadzamy medialnie nowe produkty, kształtując wizerunek marki jako eksperta. Przygotowujemy kreatywne pakiety prasowe z nowościami, realizujemy konkursy w prasie i Internecie. Prowadzimy szeroko zakrojoną współpracę z blogosferą kulinarną (testy, konkursy, rekomendacje, sesje zdjęciowe i nagraniowe).
- Zrealizowaliśmy ogólnopolski cykl warsztatów pieczenia babeczek z dziećmi w wieku szkolnym i przedszkolnym w placówkach oświatowych oraz kawiarenkach dla rodziców w wybranych miastach. Akcja znalazła wielu naśladowców wśród marek konkurencyjnych.
- W ramach działań z zakresu PR wewnętrznego prowadzimy stałe doradztwo strategiczne w sytuacjach zagrożonych potencjałem kryzysowym, konsulting w zakresie zaangażowania w sponsoring i działalność charytatywną. Przeprowadziliśmy szkolenia dla kadry menedżerskiej i pracowników niższego szczebla z zarządzania sytuacją kryzysową (wraz z opracowaniem i wdrożeniem procedur i książki kryzysowej).
- Prowadzimy biuro prasowe i bieżący monitoring mediów. Dostarczamy analizy i rekomendacje dot. atrakcyjnych inicjatyw gospodarczych i marketingowych, w które warto się zaangażować. W ramach potrzeb, proponujemy wsparcie komunikacyjne relacji wewnętrznych w firmie.
- Opracowaliśmy, wdrożyliśmy i przez lata prowadziliśmy klub konsumenta Delektynka, komunikując się z szerokim gronem użytkowniczek produktów Delecta. Działania agencji obejmowały bieżącą obsługę programu, m.in. prowadzenie korespondencji, koordynację konkursów i prac wydawniczych nad klubowym magazynem Delektynka.
- Wspieraliśmy klienta komunikacyjnie w jego działaniach obejmujących sponsoring sportowy drużyny siatkówki męskiej.
POWRÓT DO LISTY