Wyniki konkursu plastycznego "Wyraź siebie z BIC 4 Colours!"...
WIĘCEJAppetita
O wizerunek marki Appetita (Colian) dbamy od początku jej istnienia.
- Nawiązujemy i utrzymujemy pozytywne relacje z mediami. Regularnie tworzymy komunikaty prasowe oraz informacje kontekstowe dla wybranych grup mediów. Przygotowujemy wypowiedzi i komentarze eksperckie dla prasy branżowej. Aranżujemy wywiady, organizujemy spotkania z dziennikarzami w wydawnictwach, warsztaty kulinarne, a także przeprowadzamy indywidualne rozmowy z przedstawicielami mediów. Przygotowujemy kreatywne pakiety prasowe dla dziennikarzy.
- Wspieramy komunikacyjnie działania sprzedażowo – marketingowe Klienta podczas wprowadzania nowych produktów na rynek.
- Współpracujemy z blogosferą kulinarną (testy produktów, konkursy, długofalowe działania wizerunkowe).
- Wspieramy PR-owo działania sponsoringowe klienta, m.in. udział w programach kulinarnych: Top Chef, MasterChef, MasterChef Junior, Pyszne 25 i Ewa gotuje.
- Promujemy ekspercki wizerunek marki Appetita poprzez podejmowanie działań z ambasadorem marki – mistrzem kulinarnym Adamem Chrząstowskim.
- Organizujemy konkursy w Internecie i prasie, promując markę w mediach lokalnych i ogólnopolskich.
- Prowadzimy biuro prasowe i bieżący monitoring mediów.
- Przygotowujemy wszelkiego rodzaju teksty – materiały PR, opisy na stronę www, redagujemy przepisy m.in. na opakowania produktów.
- Dokonaliśmy korekty książki kulinarnej „Kuchnia uwodząca aromatem”.
- Rekomendujemy udział w eventach i akcjach specjalnych zgodnych ze strategią marki.
- Markę wspieramy organizacyjnie i komunikacyjnie podczas eventów, m.in. takich, jak Charytatywne Kulinarne Zawody Dziennikarzy, BlogerChef, Kulinarny Rajd Mistrzów, Weź się za wołowinę, Karuzela Cooltury.
- Prowadzimy konsulting w obszarze zaangażowania marki w działania sponsoringowe i CSR.
- W ramach PR wewnętrznego, opracowujemy komunikaty na temat bieżących aktywności marki i wspieramy Klienta w organizowaniu firmowych akcji specjalnych.
POWRÓT DO LISTY