Śliwka Nałęczowska to kwintesencja wykwintności i dobrego smaku. W lutym, jako partner poka...
WIĘCEJBielmar
DziaÅ‚ania w ramach PR-u produktowego i wewnÄ™trznego dla spóÅ‚ki Bielmar
- Trzyletnia wspóÅ‚praca z firmÄ… Bielmar obejmowaÅ‚a kompleksowe dziaÅ‚ania z zakresu PR-u produktowego dla wszystkich marek z portfolio spóÅ‚ki, miÄ™dzy innymi margaryn: Palma, Åšniadaniowa, Miss kromeczki, SÅ‚oneczna, a także Oleju Beskidzkiego, Oleju Pogodnego i nowych marynat do miÄ™s. Celem realizowanych dziaÅ‚aÅ„ byÅ‚o podtrzymywanie staÅ‚ego zainteresowania produktami z wieloletniÄ… tradycjÄ… rynkowÄ….
- W ramach relacji z mediami odpowiadaliÅ›my za bieżącÄ… komunikacjÄ™ z mediami konsumenckimi i branżowymi – redakcjÄ™ i dystrybucjÄ™ komunikatów prasowych, wypowiedzi, przepisów i artykuÅ‚ów kontekstowych, aranżacjÄ™ wywiadów, organizacjÄ™ spotkaÅ„ prasowych, wysyÅ‚kÄ™ kreatywnych press packów i monitoring mediów. OrganizowaliÅ›my cykliczne akcje konkursowe w prasie i Internecie.
- RealizowaliÅ›my dziaÅ‚ania w blogosferze kulinarnej (testy produktów, konkursy) oraz w agregatorach blogów.
- PrzeprowadziliÅ›my akcjÄ™ medialnego wprowadzenia nowego logo spóÅ‚ki oraz pakiet dziaÅ‚aÅ„ w ramach PR-u wewnÄ™trznego, skierowanych do pracowników (event w firmie, projekt i produkcja reklam i ogÅ‚oszeÅ„ prasowych, folderu wizerunkowego i gadżetów okolicznoÅ›ciowych).
- Klient powierzyÅ‚ nam także planowanie i zakup mediów branżowych.
POWRÓT DO LISTY